掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

單文柔:唔諗結果!單文柔入娛圈享受過程咩都試 __,單文柔,

單文柔就話咩都要試,最緊要享受個過程!藝人單文柔近日患上感冒,她於BigBigChannel向網友尋求治愈良方:「唔想拍嘢咁難聽。」她表示有試過蒜頭焗 ...


單文柔就話咩都要試,最緊要享受個過程!


藝人單文柔近日患上感冒,她於Big Big Channel向網友尋求治愈良方:「唔想拍嘢咁難聽。」她表示有試過蒜頭焗水希望可以止咳,但坦言未看到成效。有網友提議她試試蜜糖加檸檬,但她似乎有所猶豫,反問會唔會仲咳得犀利。

此外,有網友問她會否在娛樂圈訂下目標,她表示想試多啲不同事情:「過程重要過結果,有豐富人生係幾好。唔好因為達到某啲嘢而唔去享受過程。呢個係我入咗無綫嘅感覺。喺呢度工作等於出面做咗三、四年嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!