掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

【夫妻同抑鬱】謝安琪台上震晒哽咽 張繼聰熄燈先敢拭淚 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

2009年度叱咤頒獎禮,謝安琪摘女歌手銀獎,當年她的冠軍歌包括《祝英台》、《年度之歌》等等。這年叱咤,就是張繼聰形容的,那個「非常想又非常怕去依個Pa ...




2009年度叱咤頒獎禮,謝安琪摘女歌手銀獎,當年她的冠軍歌包括《祝英台》、《年度之歌》等等。這年叱咤,就是張繼聰形容的,那個「非常想又非常怕去依個Party」。

當時張繼聰的抑鬱病非常嚴重,謝安琪也患有抑鬱,女方事業起飛,外間形容為「女尊男卑」,張繼聰被變姓成為「謝繼聰」,而謝安琪亦屢受整容傳聞、走音及感情生活等是非困擾。

當晚森美宣佈謝安琪摘女歌手銀獎,鏡頭已對對準台下的張繼聰。見他表面鎮定,但難掩緊張之色,笑容僵硬,動作不敢多,原來他是服了藥才出席頒獎禮:「片中所見嘅我,其實當時食行藥,所以好口乾,好頭暈,好攰,個cam又起勢隊住隊住,同時又好感動,好替太太開心,好想抱住佢,再同時好驚好怕,好擔心食白果嘅我唔知又會比人點嘲笑,總之九萬幾個層次又li又lu……同時台上嘅太太,成晚雖然得到好多個獎,其實當時嘅佢抑鬱病都好猛烈,承受好大嘅壓力,佢都係考緊宇宙俾佢嘅試……。」

重溫當晚片段,謝安琪的得獎心聲,她說:「好開心可以攞到呢個獎,今年我經……經歷過嘅嘢真係好多,我今年覺得自己好似重新一次去認識我自己係咪真係咁鍾意音樂,為咗音樂,原來我可以為咗音樂,忍受好多嘅嘢。」此時謝安琪聲線已開始發抖:「為咗音樂,原來我真係可以做到一啲,自己冇諗過可以完成嘅事。」此時她沅默半晌,全場報以熱烈掌聲,台下的張繼聰一邊拍掌,一邊報以回心微笑。

此時謝安琪已經語帶哭音:「er……我好想多謝,我屋企嘅小朋友。每一次我見到佢好努力咁,用佢自己嘅方法去了解呢個世界,我先至明白,我咁努力去做呢件事,希望透過音樂,呢個世界可以美好一啲。我望見佢好努力去認識呢個世界,我覺得,我搵到點解我要咁努力,因為我想衷心話俾佢聽,呢個世界係美好嘅。」鏡頭再影住神情緊張繃緊的張繼聰,他笑了一笑,鼻子通紅。

台上的謝安琪最後說:「希望大家繼續愛呢個世界,多謝你。」張繼聰一直強忍淚水,身旁的泳兒卻不停抹淚。

影片尾聲,才派最大粒洋蔥。當時台下燈光轉暗,焦點集中台上的謝安琪準備獻唱得獎歌曲時,張繼聰才敢偷偷抹淚。抹了一把,然後再抹一把,動作快如閃電,惟恐又被誤會「借妻宣傳」。

(無綫電視截圖) 宣佈得獎一刻… (無綫電視截圖) 最初謝安琪仍能保持鎮定 (無綫電視截圖)
台下的張繼聰也是緊張扮鎮定 (無綫電視截圖) 張繼聰聽到太太在台上說:「為咗音樂,原來我可以為咗音樂,忍受好多嘅嘢。」全場拍掌,但他仍努力克制自己,不敢洩露情緒。 (無綫電視截圖) (無綫電視截圖)
身旁的泳兒不停拭淚 (無綫電視截圖) 「我覺得,我搵到點解我要咁努力,因為我想衷心話俾佢聽,呢個世界係美好嘅。」 (無綫電視截圖) 此時的張繼聰… (無綫電視截圖)
(無綫電視截圖) 台下燈光開始轉暗 (無綫電視截圖) 張繼聰此時才敢拭淚 (無綫電視截圖)
(無綫電視截圖) (無綫電視截圖)

鍾意就快D Share啦!