網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月4日 星期六

【我靚啲!】佘詩曼問點解唔搵佢晒股 __,佘詩曼,

佘詩曼話佢冇晒股囉!藝人佘詩曼(阿佘)以慈善大使身份,到山頂出席步行籌款活動,更透過工作室捐出十萬港元給受惠機構,她說:「我覺得依家我哋好幸福,成日唔 ...


佘詩曼話佢冇晒股囉!


藝人佘詩曼(阿佘)以慈善大使身份,到山頂出席步行籌款活動,更透過工作室捐出十萬港元給受惠機構,她說:「我覺得依家我哋好幸福,成日唔知肚餓感覺係點樣,有好多低收入家庭嘅小朋友好多時都食唔飽,好慘。小朋友係我哋將來社會嘅棟樑,佢哋一定要強壯同腦部發達,將來對我哋社會先至好。」她又謂會定期捐款,回饋社會。

提到黃子華同樣支持受惠的機構,問到二人會否合作推廣珍惜食物:「聽聞佢好耐之前話今日會嚟,但冇同佢溝通過呢樣嘢,但我諗各自做都得嘅!或者我哋套《棟篤特工》上再諗啲嘢出嚟。」

有影性感海報

對於電影《棟篤特工》的海報以「鐵金剛」羅渣摩亞(Roger Moore)主演的《鐵金剛勇破海龍幫》(For Your Eyes Only)的經典海報做藍本,阿佘否認是海報上露出半個臀部的女士,她笑說:「我靚啲!(點解唔由你影?)因為我去到時佢哋已經影完。(你唔再影?)我乜都冇帶,我都有問點解唔畀我影。」至於會否擔心被指抄襲,她謂:「有效果就得,我覺得幾好,純粹搞笑啫!呢張第一張海報,之後啲海報有我喺度。形態上都性感嘅,會好似樹熊咁夾住子華。」

古天樂眼球受傷

此外,古天樂早前拍攝新片《真.三國無雙》時眼球受傷,問到是否由阿佘孭起另一套電影《常在你左右》的內地宣傳工作,阿佘說:「都唔係咁講,佢本來預咗一日宣傳,但佢嗰日去唔到。我嗰日都要去,都唔係話頂。(慰問佢?)次次做訪問都見佢戴太陽眼鏡,都唔知佢好番未。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!