掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

認唔到喎!呢位老人家原來係郭富城 __,郭富城,

郭富城為拍戲不惜犧牲靚仔形象。影帝郭富城(城城)近年醉心電影工作,早前為接拍內地電影《密戰》不惜犧牲靚仔形象,為配合電影內老年的角色,找來特效化妝大師 ...


郭富城為拍戲不惜犧牲靚仔形象。


影帝郭富城(城城)近年醉心電影工作,早前為接拍內地電影《密戰》不惜犧牲靚仔形象,為配合電影內老年的角色,找來特效化妝大師Shaun Smith塑造了一個「皺皮妝」,令人完全認不出來是他,與城城原來的樣子比較,起碼老了30年!

據悉,Shaun Smith與城城自《西遊記》系列開始已合作無間,今次再攜手當然甚有默契。對於好友的「手筆」,城城自言滿意非常,他透過經理人小美說:「今次絕對係一筆一畫塑造出嚟嘅,前前後後要花5個鐘先完成,化妝後我唔能夠進食,不過效果係值得嘅。」

上妝後的城城還幽默拍片講道:「今天晚上往哪裏食飯呀?哈哈哈…肚子好餓,我要吃麻辣火鍋!」三句不離「辣」,果然城城本色。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!