掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

【甫文寫錯姓】陳茵媺捕獲發哥肉緊箍頸 __,發哥,陳茵媺,茵媺,周潤發,

人妻也瘋狂!巨星周潤發(發哥)有幾親民就係人都知,唔少人行街都好想撞到佢,甚至希望同佢影番張合照珍藏一下。咪以為淨係得普通小市民恨見發哥,但其實就連女 ...


人妻也瘋狂!


巨星周潤發(發哥)有幾親民就係人都知,唔少人行街都好想撞到佢,甚至希望同佢影番張合照珍藏一下。咪以為淨係得普通小市民恨見發哥,但其實就連女星們都好恨野生捕獲佢!呢日,做咗人妻嘅陳茵媺(Aimee)就喺社交網Post相晒命,指行街時終於偶遇發哥(仲要係兩次呀),令佢相當振奮!

Aimee透露:「非常興奮,今天在街上碰上週(周)潤發.我忍不住上前跟他打招呼,滿以為他不認得我,所以重新介紹自己一番,但係發哥竟然道出年前在山頂合照的一刻😱 令我十分感動 發哥,你是我永遠的偶像 #周​​​潤發」相中Aimee同發哥都不約而同戴上黑白「情侶帽」,見到Aimee超級肉緊地箍住發哥條頸,然後面貼面咁零距離同佢自拍,睇得出Aimee真係好興奮!心急嘅佢竟然喺社文網Post文時連發哥個姓都打錯,變咗做「週」潤發……不過唔少網民見到都嗌晒羨慕,仲有人抵死問Aimee:「還記得陳豪嗎?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!