掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

上紅館着!許廷鏗獲送三角泳褲:買咁細 __,廷鏗,許廷鏗,

許廷鏗獲歌迷送三角泳褲,不過似乎有人嫌太細喎!歌手許廷鏗(Alfred)舉行新碟簽唱會,表示下隻碟想做快歌,笑言可以搵薛家燕一齊跳十字步。期間有歌迷叫 ...


許廷鏗獲歌迷送三角泳褲,不過似乎有人嫌太細喎!


歌手許廷鏗(Alfred)舉行新碟簽唱會,表示下隻碟想做快歌,笑言可以搵薛家燕一齊跳十字步。期間有歌迷叫他着多啲短袖衫及背心,他笑言都想試多些不同造型。歌迷亦向他送上幾份禮物,包括他與五月天的合照、任他填目的地的機票,以及一條「神奇之褲」三角泳褲,他見到即笑言:「肯定係我個size?」歌迷解釋送上泳褲是因為游泳可以練體力,上紅館要練好體能,希望他快些上紅館,他笑言平時都只是着開四角boxer,司儀周奕瑋搞笑叫他即刻到後台換上,他即笑言:「冇見你一排點解變咗咁?」他亦向歌迷無奈笑問:「點解你哋咁嘅?你哋嘅底線咁嘅?」之後他與歌迷玩遊戲模仿MV畫面,獲歌迷打呔、又為歌迷搽唇膏等,唱歌時他又行落台與歌迷近距離接觸。

嫌條泳褲細

受訪時問到會否着條泳褲?Alfred笑言:「估唔到佢哋會買咁細size畀我,不過都幾正嘅,轉咗公司之後,粉絲嘅突破比我更大,佢哋話想我喺紅館着,我都希望如果去到紅館,如果我着得落,身形又唔太過核突,咁就試吓。(你咁保守平時都着四角?)見到我話着背心佢哋已經尖叫就知我平時幾保守,但估唔到原來佢哋對呢方面咁有興趣,我希望自己係實力派,但原來喺佢哋心目中我係行性感路線。」問到可是計劃上紅館開show?他表示:「plan緊,同公司傾緊,但我想做咗個導聽式嘅音樂會先,一路解釋番點解做咁嘅碟,一路唱live。」

恨頒獎禮攞獎

問到之後做快歌可是想搵家燕姐跳十字步?他笑言:「唔知我依家請唔請到家燕姐呢,不過十字步我識跳嘅。(你會想跳舞?)我想有啲快歌,如果上紅館都想有唔同曲風,全部慘情歌我都想喊。」他亦開心表示歌曲《神奇之旅》剛上了電台第一位:「隻碟已經有6個冠軍,值得開心,呢半年追趕,希望頒獎禮都可以幫公司爭取獎項。(對年尾頒獎禮有信心?)希望啦,我年中開始簽,同事都好搏命幫我追成績。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!