掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

【太太患腦退化】「一世對佢唔住」陳欣健自責:但求佢有五秒清醒微笑 __,陳欣健,

闊別電視螢幕多年的陳欣健,最近接受港台第一台《舊日的足跡》車淑梅訪問,回顧演藝經歷,談到長女陳早茵性取向的看法,還談到結婚43年的太太的近況。當年任職 ...


闊別電視螢幕多年的陳欣健,最近接受港台第一台《舊日的足跡》車淑梅訪問,回顧演藝經歷,談到長女陳早茵性取向的看法,還談到結婚43年的太太的近況。

當年任職警隊的陳欣健,當年短短時間內已晉升為最年輕警司,後來因認識不少圈中名人,而轉至娛樂圈發展。在娛圈工作多年,圈中誘惑無窮,那會否影響與太太的關係?他稱:「43年嘅婚姻,我成日唔喺屋企,又有好多緋聞,太太一定唔開心。我好多謝佢嘅容忍,太太都知道我好珍惜家庭。」

陳欣健透露,太太尤情(邵氏女星張蓉蓉)近年有輕微腦退化症,猶如活在虛幻境界:「依家我會減少外出,陪佢睇卡通片。佢就好似錄音機咁,同一個問題問上100次,但我都會笑住回答,可以話係苦中作樂,但求佢有五秒嘅清醒微笑,我都會很開心。」

陳欣健入行以來,多女埋身是不爭的事實,他曾在亞視節目《亞視百人》中,被甘國亮踢爆他有27個女朋友,當時陳欣健就謂︰「我講真話,我真係好多紅顏知已…..我覺得同女仔溝通係易過同男仔溝通。」傳過緋聞的女星更數不勝數。但太太,只有一個,之前陳欣健不時偕妻出席飯局,但近年已經鮮見。

陳欣健認為自己一輩子都對唔住太太,自言雖然並非一個及格的丈夫,但確是一個盡責的丈夫。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!