掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

同女友有共識!余文樂等啱時機即結婚 __,余文樂,

余文樂畀人嘅感覺成熟咗好多,開始為成家立室打算。勇於嘗試的藝人余文樂,繼英皇電影《悟空傳》瘋狂操爆肌後,近日於新片《狂獸》繼續向難度挑戰,演反派的他直 ...


余文樂畀人嘅感覺成熟咗好多,開始為成家立室打算。


勇於嘗試的藝人余文樂,繼英皇電影《悟空傳》瘋狂操爆肌後,近日於新片《狂獸》繼續向難度挑戰,演反派的他直言水底大戰張晉及林家棟超辛苦。戲中角色不相信愛情,現實中的樂仔與台灣皮帶大王千金王棠云感情穩定,但他自爆以前曾試過拒愛:「覺得未係時候拍拖,呢行好難令人相信係咁忙,有時真係約個幾月都見唔到面。(肯為愛情放棄事業?)睇階段比重,廿幾歲心理上未準備好,到某個歲數較穩定。」問到現階段會否想組織家庭,他指要視乎另一半是否在同一軌道:「依家算係,我覺得一個忙嘅話,另一半就唔好咁忙,仲要唔好喺同一行。(會結婚?)到時候會做呢樣嘢,同女友有共識,依家好好,我唔係貪心嘅人。」

自嘲辛苦命

樂仔身為運動健將,游水絕對難不到他,但今次於水底拍打戲他不禁大呻辛苦:「水底好多嘢係未知,要挑戰水壓。(怕窒息?)我都驚,真係唔應該拍。係危險,而且體力消耗好大。(以後唔拍?)唔會有人再拍咁傻。」搖身一變成為打星的他,被問到還想挑戰甚麼?樂仔笑言寧願談談情收錢最好:「我真係辛苦命(唔接打戲住?)劇本都唔睇,逃避,打打殺殺唔好搵我,唔好講片酬,唔想知。我先後同葉偉信、鄭保瑞、郭子健、李子俊呢『四傻』導演合作,真係好攰,短幾年命添!」

余文樂化妝:Jenny Tziong

余文樂髮型:Ben Yeung

余文樂服裝:Madness


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!