掃呢頁CODE去手機

2017年12月3日 星期日

每日瞓得3粒鐘 朱千雪刨書準備考試 __,千雪,朱千雪,

加油呀!千雪BB!藝人朱千雪(Tracy)到西環出席活動,與現場觀眾玩遊戲,一同畫聖誕卡。問到畫功如何,Tracy說:「我以前細個係學過畫畫,但我唔係 ...


加油呀!千雪BB!


藝人朱千雪(Tracy)到西環出席活動,與現場觀眾玩遊戲,一同畫聖誕卡。問到畫功如何,Tracy說:「我以前細個係學過畫畫,但我唔係對呢啲手藝特別叻嘅人,因為我做呢啲嘢唔夠細緻。但我鍾意畫油畫,可以襯顏色再塗上去,會比較輕鬆啲。」

正修讀法律博士課程的Tracy透露即將考試,直言心情緊張:「仲有個多星期,基本上所有時間擺晒喺溫書度,每晚瞓得三個鐘。自己都會盡力,希望成績好。」她又謂不用工作都好少出街,留在家中溫習及煮食。Tracy又表示男友不在港,未能陪她溫習。

提到之前表示聖誕會返加拿大探親,Tracy說:「我未定幾時出發,希望可以就時間見一見面再返加拿大。睇吓大家時間點樣夾,希望可以見吓。因為加拿大太遠,佢做嘢就唔會跟埋返去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!