掃呢頁CODE去手機

2017年12月3日 星期日

大肚寫真勁唯美 賴慰玲神經質亂諗嘢! __,賴慰玲,

大肚寫真好靚呀!現年31歲的無綫藝人賴慰玲(Winki)即將生B榮升媽咪,預產期在本月初的她目前已全面停工待產,安在家中享受家人及好姊妹的「女王式」伺 ...


大肚寫真好靚呀!


現年31歲的無綫藝人賴慰玲(Winki)即將生B榮升媽咪,預產期在本月初的她目前已全面停工待產,安在家中享受家人及好姊妹的「女王式」伺候。不過,Winki坦言一有時間便會陷入幻想當中,身為新手媽咪的她經常想像生產後的種種問題,坦言自懷孕開始已有此困擾,因而變得神經質!她日前在女性攝影師好友操刀下拍攝大肚寫真,以靚相為十月孕期寫下尾聲,笑言對好友信心十足,在對方指示下剝完一件又一件,最後僅剩下黑色喱士內衣,凸顯整個腹部的曲線美!雖然自爆有更大膽的相片,但她只留給自己欣賞。

懷孕後改變好大

講到身形與精神狀態Keep得好,但回憶十個月孕期的Winki坦言懷孕後改變好大,首先是變得易喊:「十月懷胎真係好唔容易,由知道有咗到聽到佢心跳聲嗰吓,係好漫長嘅等待!當我產檢真係聽到心跳聲時真係好感動,之後好期待每一次同BB見面,頭五、六次產檢見到BB都會喊,因為覺得好神奇,有一個生命喺自己身體中孕育緊,聽醫生講解佢啲手仔、手指我又會喊,只係一眨眼,冇見兩個星期佢又會多咗啲身體部分。」BB還在Winki生日時首次向她「打招呼」,成為孕期中最難忘:「第一次胎動喺我生日出現,佢郁咗一下時我都仲懷疑緊,然後再等多陣真係郁喎!後來仲郁到個肚三尖八角咁,好搞笑!」

雖然帶給種種感動,但新手媽媽Winki卻因缺乏經驗而變得神經質,懷胎到九個月時進入高峰:「因為一直好想順產,但係冇得預計,加上好多朋友都早產咗一個月,所以喺九個月嗰陣,我已經帶住走佬袋周圍走,去邊都帶住!搞到好緊張!自己有好多時間同空間幻想,又會諗係咪可以餵人奶、照顧得BB好好、會唔會變得好情緒化,真係好多種種幻想。」

不過,Winki在兩周前接下養胎前最後一個工作,期間感受到滿滿的關愛:「前排接咗個孕婦工作,傾合作時大家都好緊張會唔會拍拍吓隨時生,搞到開會嘅焦點去咗我身上!如果拍拍吓穿羊水、陣痛,咁我哋應對方法係點呢?拍攝嗰日,在場所有人都有種嚴陣以待、步步驚心嘅感覺,佢哋成日問我攰唔攰、頂唔頂得順。拍完喇,大家都高呼可以食西瓜,終於可以安心待產。」

感激身邊人關愛

面對身邊人的緊張,Winki坦言有時會令自己都緊張埋一份,但亦因關懷而放下種種壓力:「好感激身邊所有人嘅支持,我班好姊妹、屋企人都會問候我,問我最近心情點、叫我放鬆啲,感覺到好多愛,我亦都提醒自己,會有好多人幫我,就算湊得好攰,只要肯開聲的話,班姊妹同屋企人一定會嚟幫手,話可以做我保姆嚟照顧我。我慢慢提醒要放鬆心情,唔好有壓力,因為咁樣都對BB唔好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!