網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月29日 星期五

【愛的烙印】黃心穎預告30歲前紋身 __,心穎,黃心穎,

黃心穎跳到香汗淋漓,提起馬國明笑到甜入心。藝人黃心穎、馮盈盈(Crystal)、蔡思貝、張寶兒和邵珮詩等在將軍澳電視廣播城為無綫《2017年度勁歌金曲 ...


黃心穎跳到香汗淋漓,提起馬國明笑到甜入心。


藝人黃心穎、馮盈盈(Crystal)、蔡思貝、張寶兒和邵珮詩等在將軍澳電視廣播城為無綫《2017年度勁歌金曲頒獎典禮》表演項目綵排,她們因在台上落力跳唱舞曲版的《到此一遊》而搞到香汗淋漓。

明年1月23日就29歲生日的黃心穎,談及緋聞男友馬國明,問黃心穎有否欣賞過MV,她說:「好似有!」又笑指對方沒有玩社交網,所以沒有畀Like:「佢冇咩評語,亦冇同我提過!」而在MV中紋身的黃心穎坦言想趁30歲前整番個真紋身。問是否紋「我愛馬明」?她即耍手擰頭,但笑得好心甜說:「我會精忠報國!」至於會否同馬國明齊齊紋情侶紋身,她就指這樣會好大責任:「有人咁做嘅話會用鏹水抹咗佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!