網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月29日 星期五

未諗造人大計 鄧健泓度蜜月三星期兼避年 __,鄧健泓,

恭喜晒!藝人鄧健泓(Patrick)與拍拖五年的石詠莉(Sukie)今日舉行婚禮,晚上將筵開20席,婚宴場地以白色簡潔為主,每圍枱均以一對新人的歌名取 ...


恭喜晒!


藝人鄧健泓(Patrick)與拍拖五年的石詠莉(Sukie)今日舉行婚禮,晚上將筵開20席,婚宴場地以白色簡潔為主,每圍枱均以一對新人的歌名取替枱號。

緊張到失眠

一對新人進行簽字儀式後會見傳媒,並應要求連咀兩次,又騷手上的結婚戒指,穿上低胸婚紗的Sukie有少許離罩,透露簽字期間眼濕濕,新郎哥Patrick謂:「頭先註冊咗,慶幸冇人反對,我就冇喊,出奇地冷靜,可能我比較有型,同埋腦入面不斷諗緊今日嘅情況,所以尋晚冇乜點瞓。」Sukie亦指睡前心情複雜,除了多了另一個身份外,還想起以往雙方一起經歷的事,結果僅睡了兩小時便天光。

自嘲似中伏

Sukie更指晚上準備了講話,自嘲說話不叻,寄望屆時以不超過十秒時間完成,在旁的Patrick即揶揄太太:「佢講十秒即係會講廿分鐘。(會唔會幫太太講?)我都有自己嘢講,睇佢瀨嘢囉!」Sukie聞言笑指似中伏。

Patrick透露婚宴上會向太太獻唱從未聽過的歌,更感謝婚禮上獲各方面贊助及折扣,問到是否慳回不少?他謂:「鑽飾贊助7位數字,結婚戒指入面有印住P.S I Love You,係Sukie第一隻自資唱片入面嘅暗藏訊息,其實當時想話畀大家知,我哋拍緊拖。」更指是晚婚宴花六位數字。

問到二人可有生仔計劃?Patrick謂:「你想問我哋係咪keep住造?但計劃係未有,順其自然想多啲時間過二人世界先。」Sukie聞言即撒嬌謂:「你好嘔呀!不過我成日聽嘅!」更指婚禮後各有各忙,要待二月頭才可度蜜月,預計玩三星期,順道避年。而晚上婚宴賓客則有陳志雲、黎諾懿、譚玉瑛、鄭丹瑞等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!