網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月31日 星期日

【獨家】38歲小雪韓國補辦婚禮 臨急學講誓詞:好似講日文咁 __,小雪,

現年38歲嘅小雪(蔡雪敏)經歷兩段失敗婚姻,前年第三度結婚,嫁年紀比佢細四年嘅韓籍老公RobinCheung,婚後定居澳州。日前小雪喺facebook ...




現年38歲嘅小雪(蔡雪敏)經歷兩段失敗婚姻,前年第三度結婚,嫁年紀比佢細四年嘅韓籍老公Robin Cheung,婚後定居澳州。日前小雪喺facebook上載同老公及一對仔女於飛機上嘅合照,並留言:「終於來到今天,心情既興奮又緊張,希望一切順利。」

原來噚日小雪同老公喺韓國補辦婚禮,小雪今日接受《蘋果》訪問話:「今次見老公屋企人唔緊張,大家一齊幾年,同佢屋企人都熟,同埋自己想好好享受呢個婚禮,唔只因為韓國婚禮,因為之前雖然經歴過兩段婚姻,但婚禮都係第一次。」

問及補辦婚禮係咪老公意思?小雪指前年註冊都計劃咗會搞:「因為要遷就好多嘢,又要就小朋友,今次本來去韓國探吓佢啲家人,就諗不如一次過搞埋啦!老公屋企人好錫我哋,同老公事前冇預備啲乜,都係佢屋企人打點晒,去到韓國都係試衫咁!」

小雪透露老公家人信奉基督教,因此婚禮以基督教儀式進行,牧師係老公嘅舅父,儀式同香港差唔多,要同雙方家長敬酒、長輩講祝賀說話,之後舉行自助餐婚宴,忙足一日,小雪着完婚紗又換上韓服,在婚禮上,小雪要用韓文宣誓,由於唔識韓文要臨時臨急讀,小雪都覺得自己講得好搞笑,好似講日文咁,小雪話:「仔女都好開心,着韓服又覺得好得意咁,又有其他小朋友一齊玩。」

講到小雪媽咪睇見到囡囡搵到幸福都好感動,喺婚禮喊,小雪話:「我都好感動,我都有喊,見到老公好錫我,好愛呢個家,又好尊重我屋企人,咁佢都好安慰。」不過小雪指媽咪唔識韓文,老爺奶奶又唔識中文,所以雙方家長都冇咩傾偈,小雪媽咪都唔介意覺得keep住笑就OK喇!

婚禮場地距離首爾約兩個幾鐘車程,小雪完成婚禮就由老公揸車載佢哋返首爾,佢同老公都好攰,但大家都好開心。



小雪兩公婆,同老爺奶奶 小雪韓look










由老公舅父主持婚禮


小雪媽咪

鍾意就快D Share啦!