掃呢頁CODE去手機

2017年12月11日 星期一

3P行街!蔡一傑逗男伴下巴試粉底 __,蔡一傑,

好風騷咁喎~草蜢成員蔡一傑(傑仔)身邊不乏男伴,現年50歲的他早年曾與同性密友張耀揚傳出關係親密。日前,傑仔被發現一拖二,與兩名男伴三人行齊齊往中環S ...


好風騷咁喎~


草蜢成員蔡一傑(傑仔)身邊不乏男伴,現年50歲的他早年曾與同性密友張耀揚傳出關係親密。日前,傑仔被發現一拖二,與兩名男伴三人行齊齊往中環Shopping!當日傍晚約六時,一身悉心打扮、全黑上陣配上金鞋的傑仔,與兩男於該處商場行逛。三人邊行邊傾,及後還拉隊步入附近的化妝品店,有兩男相伴的傑仔心情靚爆,於專櫃揀選粉底時表現風騷,兩名男友人則在其身旁耐心等候。

溫柔慢慢印

期間,傑仔將粉底塗上自己手背試色後,又再找其中一名男伴做「白老鼠」,見他一臉溫柔,把粉底直接塗上男友人下巴,再輕輕力慢慢印了幾次!傑仔試色後見效果不錯,隨即扑槌購下心頭好。

步出店舖時,傑仔見記者在場,即笑笑口打招呼並說:「專登嚟買粉底,因為粉底差唔多用晒。」說罷他便與兩男伴一同離開,齊齊於商場找地方醫肚。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!