掃呢頁CODE去手機

2017年12月11日 星期一

【康宏被查●獨家】女兒捲入風暴 蔡志明:加怡都喊過兩次 __,蔡志明,

【00:52】新增動新聞「曹醫生,其實係個好人!佢太聰明,做嘢好叻,同人相處好好,永遠唔會發脾氣。」玩具大王蔡志明雖然斷言不再借錢救曹貴子,但在訪問中 ...




【00:52】新增動新聞

「曹醫生,其實係個好人!佢太聰明,做嘢好叻,同人相處好好,永遠唔會發脾氣。」玩具大王蔡志明雖然斷言不再借錢救曹貴子,但在訪問中亦不忘大讚他聰明,而且有學識,說話談吐溫文,更直言:「我好信佢!」

二人相識始於「睇醫生」,「有日睇醫生,本來長江入股佢哋,但後來退出,問我有冇興趣呀?」蔡志明表示,當時曹貴子得知其女兒蔡加怡剛畢業回港,遂游說他讓女兒加入康健國際,他憶述當時曹聲稱:「得閒來兼吓職,康健畀佢(蔡加怡)掛個主席做,等佢學下嘢,佢話啲診所愈開愈多,叫個女去幫吓手,最多咪一星期幫一日!」女兒主要負責增聘醫生和人手安排,以及分店擴充事宜等等,並無沾手股份買賣,「加怡到而家,真係未買過股票呀!」

不過,隨着曹貴子近年變身「殼股玩家」,蔡志明經常被外界指為其「幕後金主」,為此他亦曾質問曹貴子,對方矢口否認,直至去年蔡志明得知曹貴子涉足的「殼股」太多,「「我個女喺康健都喊過兩次嚟搵我,攞埋人地啲信,話老竇你睇下,人哋儲咗500萬想結婚,諗住信我哋康健,買咗我哋啲股票,而家淨返50萬,話結婚結唔成,好陰公呀!」

此時,蔡志明經已意識到事件不尋常,一度欲公開與曹貴子劃清界線:「佢跪喺度,嚇死我!(話)蔡大哥,你一講我就死喇!」其後曹更答應蔡志明「有一日一定同我澄清」,「有一日……即係發咗達啦,咁呀而家咁(佢走咗佬),即係永遠冇得澄清,變咗我咪要自己講囉!」

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568


鍾意就快D Share啦!