掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

心穎BB唱聖誕歌 隔空冧馬國明? __,心穎,心穎BB,馬國明,黃心穎,

馬國明冧唔冧豬呢?今日係聖誕節,呢個普天同慶嘅日子咁開心,圈中唔少藝人都有唔同嘅慶祝方法!好似事業愛情兩得意嘅藝人黃心穎,今日就喺社交網上載咗一段唱英 ...


馬國明冧唔冧豬呢?


今日係聖誕節,呢個普天同慶嘅日子咁開心,圈中唔少藝人都有唔同嘅慶祝方法!好似事業愛情兩得意嘅藝人黃心穎,今日就喺社交網上載咗一段唱英文聖誕歌嘅片,並留言:「I used to do a lot of caroling when I was young. I miss that. So here it is, offering this simple phrase to kids from 1 to 92. Merry Christmas to you! (我細個嘅時候,經常會唱聖誕歌,歡頌聖誕,真係令我好懷念,所以今日再唱幾句畀大家聽,聖誕快樂!)」片中見到心穎雖然只係唱咗幾句,不過又唱得幾好聽,唱得勁enjoy添!唔知佢係咪隔空唱畀馬國明聽呢?

另一邊,羅志祥女友周揚青就喺社交網同網友分享咗一段同聖誕老人跳舞嘅片,同大家慶祝聖誕,並留言:「This is the best X'mas I've ever had!#ihavemyownsantaclaus #thankyoufordoingalltheseforme(呢次係我過個最好嘅聖誕,我有自己嘅聖誕老人,多謝你為我做嘅所有嘢!)」片中見到佢同聖誕老人跳得相當開心,兩個仲跳得非常有默契添,不過聖誕老人就遮住晒個樣,完全見唔到佢係邊個,但係唔少網友都留言話一眼就睇穿係羅志祥呀,真係Sweet喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!