網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月13日 星期三

胡錦:方小姐改變我一生 __,

方逸華生前助邵逸夫發展邵氏王國,邵氏女星胡錦及跟甄珍並列「國聯五鳳」的汪玲,昨現身追思會致哀。現年70歲的胡錦專誠由台灣來港,鞠躬時哀傷用手掩鼻,她說 ...


方逸華生前助邵逸夫發展邵氏王國,邵氏女星胡錦及跟甄珍並列「國聯五鳳」的汪玲,昨現身追思會致哀。現年70歲的胡錦專誠由台灣來港,鞠躬時哀傷用手掩鼻,她說:「我剛開完刀十幾個月,72年李翰祥拍《大軍閥》,當時方小姐問『這麼多邵氏女星,為何找她?』方小姐親自到台灣找我試鏡,改變我一生。很少女人放下一切繁華,工作、工作再工作,之後我轉型幕後都有向方小姐學習。」



■汪玲(左)與友人一同前往追思會致哀。 ■姜大衛難忘當年一班人去方逸華家玩。

曾在邵氏及無綫演出的姜大衛感慨說:「覺得好突然,好後期先知道佢住咗醫院一段時間,喺台慶都諗,點解方小姐冇嚟嘅?唉!走咗位朋友!我哋以前好反叛、唔聽話,但方小姐好勤力好執着,後期雖然冇合作,但都會約埋一齊去方小姐屋企玩,大家唱歌飲酒,成班人好開心,真係好可惜。」




鍾意就快D Share啦!