網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月15日 星期五

瞞住好友做手術 王馨平湯寶如:佢要好好抖吓 __,馨平,湯寶如,王馨平,

王馨平指黎瑞恩經常義字行先,常忘記照顧自己。
瞞住好友做手術王馨平湯寶如:佢要好好抖吓黎瑞恩(小恩子)的好友王馨平(Linda)昨日受訪時透露剛在即時新聞看到小恩子做手術的事,由於她與老公正在外地 ...


瞞住好友做手術 王馨平湯寶如:佢要好好抖吓

黎瑞恩(小恩子)的好友王馨平(Linda)昨日受訪時透露剛在即時新聞看到小恩子做手術的事,由於她與老公正在外地度假,已經第一時間透過微信問候小恩子,對方回覆她剛做完手術,情況OK,要在醫院休息一下,謝絕探訪,Linda說:「佢真係要好好抖吓,謝絕探訪係啱o架,因為佢太多朋友喇,如果太多朋友去探佢,反而冇得休息。」她指小恩子義字行先,常忘記照顧自己,今次做手術都沒有告訴好友:「我都勸佢,知佢好為得朋友,又忙公司啲事,希望佢畀番啲時間自己休息,先去忙其他嘢,身體要緊。」

與小恩子情同姊妹的湯寶如(湯記)昨日得悉好友做手術表現得相當緊張,說要先聯絡小恩子,其後再覆電話說:「佢冇事,好精神,可以放心啦,(叫好友休息吓?)佢乜鬼都鍾意親力親為,最緊要佢身體健康同開心,我都勸咗佢唔好捱壞。」另一好友劉小慧身在內地,也不知小恩子做手術,表示會致電問候。至於周慧敏也是在社交網看到小恩子上載入院照片才知道她要割腫瘤,祝福她早日康復。

湯寶如(左起)、黎瑞恩和劉小慧情如姊妹。
  • 湯寶如(左起)、黎瑞恩和劉小慧情如姊妹。





鍾意就快D Share啦!