網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月2日 星期六

女兒學行片感動網民 鍾麗淇淚的回應 __,鍾麗淇,鍾麗,

感人呀!鍾麗淇(Margaret)的大女Isabella患有罕見基因病四號染色體缺損綜合症,因而令手腳軟弱無力,要靠鐵架才能獨自步行。今日Margar ...


感人呀!


鍾麗淇(Margaret)的大女Isabella患有罕見基因病四號染色體缺損綜合症,因而令手腳軟弱無力,要靠鐵架才能獨自步行。今日Margaret在ig上載了一段Isabella行路的短片,令萬千網民動容。

談到上載大女Isabella學習獨力行路影片,Margaret接受東網訪問說:「好開心!因為我哋好多年來都做好多唔同治療,去訓練佢身體活力,變得強壯同獨立,今年都買過好多助行架,希望有一樣嘢佢可以自己獨力去做、去學行,因為一般情況都係由我扶住佢、抱住佢,終於有一件學行架適合佢而佢肯去行,獨力去完成,勁開心!」

講到Margaret照顧Isabella的故事獲得不少支持,Margaret表示:「湊Isabella同湊一個正常發展嘅小朋友冇大分別,大家做家長都係辛苦,同樣經歷高高低低,如去學治療、學行路,就好似其他小朋友學踢波一樣正常,大家都係學嘢,都會對佢將來發展有進步,所以唔會特別辛苦。(正面面對激勵好多人?)會正面面對係自己嘅選擇,好多時呢個世界好多嘢改變唔到,既然改唔到不如選擇點去處理,點去應對呢件事,而我選擇去正面面對,用開心、享受咁處理呢樣嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!