掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

胸狠徐子珊自嘲冇身材 __,徐子珊,子珊,

好Sexy呀!藝人徐子珊為第五屆香港珠寶小姐競選總決賽擔任評判,低胸示人的她被讚性感,她說:「冇乜嘢睇,唔係好身材,呢件衫特登為呢個活動喺馬來西亞製造 ...


好Sexy呀!


藝人徐子珊為第五屆香港珠寶小姐競選總決賽擔任評判,低胸示人的她被讚性感,她說:「冇乜嘢睇,唔係好身材,呢件衫特登為呢個活動喺馬來西亞製造,改到Fit為止,用環保物料有機棉。」提到她的珠寶生意,她直言不少品牌找她合作,但都未有時間,因為昨日先考完心理學碩士大考,又要回內地拍網劇,之後又要到北京做綜藝節目,好忙。問到何時開實體店?她表示:「未得,做網上方便我周圍飛,易處理,而且租貴唔會考慮,我又唔識做生意,投資過百萬都回本。」

另外,提到今次評選準則?她直言要代表到香港宣傳珠寶,知道香港女仔鍾意戴甚麼類型珠寶,靚都好重要。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!