掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

婚宴醉酒鬧衰人?何雁詩否認同Fred情變 __,何雁詩,

何雁詩否認同Fred關係決裂。(資料圖片)歌手何雁詩被傳上星期在陳嘉寶(Anjaylia)婚宴上「發酒癲」,更指她大吵大鬧,鬧某人是「衰人」,又稱自己 ...


何雁詩否認同Fred關係決裂。(資料圖片)


歌手何雁詩被傳上星期在陳嘉寶(Anjaylia)婚宴上「發酒癲」,更指她大吵大鬧,鬧某人是「衰人」,又稱自己是單身,即引來她與男友鄭俊弘(Fred)感情生變的傳聞。

之後,何雁詩接受東網訪問否認醉酒發癲,她說:「我唔知點解冇啦啦作篇咁嘅嘢出嚟,完全冇咁嘅事!我同阿Fred OK,冇問題。」有指當晚司儀問邊個單身,何雁詩即衝出來自認是單身,她說:「完全冇人問過任何人係咪單身,同埋完全冇鬧過任何人係衰人。」她坦承當晚是有飲過兩杯,她說:「我啲感觸係因為Anjaylia結婚,賴慰玲又有BB,所以係有感觸,不過完全唔係因為任何感情問題,係完全老作。(你同阿Fred有冇問題?)唔使擔心,其實成件事真係完全唔關阿Fred事。唔知點解會變成為扭曲咗關於佢嘅事,其實我哋好穩定,唔需要擔心,我依家都開心,不停做運動打番Golf,等自己有啲新嘅目標。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!