掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

【《MAMA》】「雙宋」真係同場!林建岳知己成功集郵宋仲基 __,林建岳,MAMA,宋仲基,宋慧喬,雙宋,

韓國年度樂壇盛事《MAMA音樂頒獎禮》今年分三地舉行舉辦為期一星期嘅慶典活動,並先後上周六先喺越南舉行,前日就移師到日本舉行,今晚就壓軸喺香港亞博館舉 ...




韓國年度樂壇盛事《MAMA音樂頒獎禮》今年分三地舉行舉辦為期一星期嘅慶典活動,並先後上周六先喺越南舉行,前日就移師到日本舉行,今晚就壓軸喺香港亞博館舉行。

擔任《MAMA》主持嘅宋仲基噚日就已經抵達香港做準備,日前有消息指老婆宋慧喬都會陪伴來港,不過最終喬妹就臨時決定唔嚟。而宋仲基噚日抵港後就即到下榻酒店休息,原來男神之後都有到中環用膳嘆中菜,仲食咗鵝肝、海上鮮、西冷扒等美食,林建岳嘅知己Michelle Lam(林寶賢)仲喺Instagram晒宋仲基合照,佢仲話見到男神好緊張。而同場仲有宋智孝,雖然見唔到宋仲基同宋慧喬呢對「雙宋」,但宋仲基同宋智孝曾經喺《Running Man》都有合作,呢對「雙宋」同樣受粉絲歡迎。



更多韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



成功同宋仲基合照 仲有宋智孝
嘆中菜 飲紅酒 食扒
鵝肝

鍾意就快D Share啦!