掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

辛苦過做女!新婚陳嘉寶攰爆 __,陳嘉寶,

Anjaylia婚後愈來愈性感。藝人陳嘉寶(Anjaylia)出席醫學美容發布會,接受訪問時,表示新婚後到現在都未能回氣,因為有太多朋友由外地返港出席 ...


Anjaylia婚後愈來愈性感。


藝人陳嘉寶(Anjaylia)出席醫學美容發布會,接受訪問時,表示新婚後到現在都未能回氣,因為有太多朋友由外地返港出席婚禮,所以都要逐一應酬,加上要工作,所以都好攰,笑言:「我爸爸長時間喺內地工作,所以叫我返廣州同佢啲朋友食餐飯,我同老公都有去,但係竟然有十圍,心諗食餐便飯都有十圍,但係都好開心。」

Anjaylia表示同老公暫時唔會度蜜月,因為工作都排到1月。談到新婚後嘅分別,她笑言其實冇乜分別,但自己都有諗吓係咪要煮吓嘢食:「不過依家都要工作,未需要去面對現實住。佢煮嘢好叻,之後啲廚具都係佢用。佢好sweet,搵咗個女室內設計師,老公都問點解佢衣帽間得咁少位。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!