掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

等待心動劇本 周慧敏拒再做「慳妹」 __,周慧敏,

「慳妹」呢個角色真係太經典!歌手周慧敏(Vivian)將於2018年1月26至29日在紅館舉行《一萬天荒愛未老.周慧敏30週年演唱會》,很久沒做演唱會 ...


「慳妹」呢個角色真係太經典!


歌手周慧敏(Vivian)將於2018年1月26至29日在紅館舉行《一萬天荒愛未老.周慧敏30週年演唱會》,很久沒做演唱會的她坦言想與大家重溫經典:「我可能同唔只一代人成長,有啲朋友依家先識我,有啲就可能喺我做DJ嘅時候已經識。」

慳妹一角永不磨滅

無綫劇《大時代》中的慳妹是觀眾心目中印象極深的角色,Vivian表示沒想過把慳妹搬上紅館,但認為可以與團隊提出:「呢個角色一路都喺我心裏面有一個好重要嘅位置,我演過好多角色,惟獨佢永遠磨滅唔到。雖然好熟悉,但又好陌生。」她透露看了該劇兩次,第一次是當年收工後回家看錄影帶:「跟住已經唔敢再睇,直至兩年前重播變成全城熱話。既然係大家都講嘅話題,我都應該同大家一齊經歷呢件事。其實我有DVD,但我冇睇,同大家喺電視播嘅時候逐集睇晒。」

回憶似舊日記

雖然看重播前只記得重要場口及部分零碎片段,Vivian認為慳妹對自己影響很深,能夠在觀眾角度再看這個故事,感覺就像尋回舊日記:「有番心跳嘅感覺,晚晚都有!(如果有類似慳妹嘅角色,你接拍嗎?)我仲演唔演到慳妹呢?佢同我嘅年紀好唔同。唔知呢!要睇吓自己應唔應付到,又要睇劇本點寫,可能由細個演到大個會幾得意,起碼有一段時間同我年紀差唔多,都可以諗吓。」她強調新角色一定不再是慳妹,不希望破壞經典,比較想演繹新的角色,可惜並不容易:「我陸陸續續都接到一啲劇本,唔只電視、電影,仲有舞台劇,但都係想等到一個自己會心動,同感動到我嘅,咁我就有動力去做。」

近年Vivian通常參與代言及品牌活動,或與不同機構進行慈善探訪:「常規工作可能好簡單,係我比較熟悉,去拍戲現場或者大型表演我就少啲,所以一定要好有動力、好有感覺,覺得好好玩,我就會嘗試。」

場地:紅磡都會海逸酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!