網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月10日 星期日

余文樂做老竇?彭于晏窒機:你哋問番佢! __,彭于晏,余文樂,

彭于晏(左)好似知啲嘢喎!台灣型男彭于晏(Eddie)以LONGINES優雅形象大使身份出席沙田馬場舉辦的「浪琴表香港國際賽事」,Eddie表示今次是 ...


彭于晏(左)好似知啲嘢喎!


台灣型男彭于晏(Eddie)以LONGINES優雅形象大使身份出席沙田馬場舉辦的「浪琴表香港國際賽事」,Eddie表示今次是第二次到馬場,上次更首嘗拉頭馬滋味,問到會否落注?他說:「會跟朋友買少少玩吓,我好鍾意馬匹衝線嗰一瞬間,有人開心,有人憂愁,同埋大家會一齊大叫go go,覺得好有意思,我都會跟住叫。(想唔想成為馬主?)冇,因為我唔識,養馬要留畀專業人士,但我自己好鍾意策騎。」

祝福余文樂

問到是否剛由澳洲參加完好友余文樂的婚禮來港?Eddie坦言:「係,好好玩。(你『失戀』會唔會唔開心?)唔會,好開心,見到好兄弟由好辛苦到依家咁成功。」問到對方是否快榮升父親?他停了一秒才說:「我唔知,你哋問番佢。(會唔會做bb契爺?)我唔知,應該好多人搶住做,但唔理點樣我都會祝福佢。」

扮麋鹿過聖誕

談到工作方面,Eddie稱最近都忙參加派對,稍後要為之前拍攝的電影配音,早前帶了媽媽到瑞士旅行並順道參觀了浪琴表的工廠,大讚當地非常純樸,工匠非常專注製錶。至於聖誕節,他笑言:「我萬聖節有扮嘢,聖誕節都會扮,會扮麋鹿,因為我成日迷路,哈哈!」以麋鹿與迷路兩字發音相似搞爛gag。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!