掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

秘密訂婚!歐陽巧瑩讚林師傑可以付託終身 __,林師傑,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩同林師傑修成正果,佢仲大讚男友係好仔!(資料圖片)「木偶哥」林師傑昨晚在勁歌金曲頒獎禮後的慶功宴上,被老闆何哲圖大爆已向女友歐陽巧瑩成功求婚, ...


歐陽巧瑩同林師傑修成正果,佢仲大讚男友係好仔!(資料圖片)


「木偶哥」林師傑昨晚在勁歌金曲頒獎禮後的慶功宴上,被老闆何哲圖大爆已向女友歐陽巧瑩成功求婚,為2017喜事又添一單。二人接受東網訪問時,就甜蜜承認喜訊,歐陽巧瑩稱:「多謝大家嘅祝福同關心,啱啱收工就收到一堆炸我WhatsApp嘅messages,都開心嘅。依家呢我哋呢個(結婚)計劃就籌備當中…其實係未正式開始籌備嘅。」她直言沒有想過如此快公開,因為二人仍未計劃婚禮細節,她表示男友一向知道她不喜歡驚喜,早於幾個月前帶埋她一齊買求婚戒指,買完就放在家中當眼處,她說:「佢成日見我去睇吓,直到有一日,好似係上個月左右,我哋夜晚傾偈,回憶三年嚟大家一齊經歷好多、進步好多,亦喺對方身上學到好多嘢,唔只係情侶,更加係靈魂伴侶,覺得係時候喇,就戴起咗隻戒指!我好滿意,成件事好舒服!多謝佢送咗自己畀我!」並笑指男友常常引她去戴求婚戒指,笑指台慶時的服飾,與戒指十分相襯,叫她在台慶時將戒指戴上。

秘密訂婚個幾月

然後二人解釋原來因為早前雙方都忙於拍劇、出埠和工作等,夾唔到時間好好籌備婚禮。林師傑其後就話要多謝屋企人同老闆:「首先要好多謝屋企人啦,兩邊屋企人都好支持我哋做呢個決定,另外我哋都已經深思熟慮咗一陣,我哋秘密engaged(訂婚)咗個零月。其實真係都好多謝Herman(何哲圖),今年係多得佢一番說話令到我有呢個動力同信心去做(求婚)呢個決定,多謝佢喺呢個年尾,或者話呢個年頭送一份咁好嘅禮物同回憶畀我哋!」

大讚師傑好男仔

歐陽巧瑩都表示認同,又大讚未來老公:「仲有(Herman)幫我哋擇埋日,令到我哋有啲方向。開始嘅時候其實我哋真係完全冇方向,因為我哋兩個都冇當呢件事係咩。我覺得兩個人一齊最緊要係開心,大家都有成長,呢三年大家都成長好多,我成日見到啲新聞話Herman讚我係好女仔,咁師傑都係個好男仔嚟嘅,呢三年佢都令我有成長咗好多,我都好有信心呢個男仔係一個可以付託終身的一個對象來嘅。」

最後二人一同多謝大家祝福,又祝大家新年快樂:「大家都開開心心,幸幸福福啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!