網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月25日 星期一

【唔係放閃】見證老公受洗 鄭秀文喊住寫:呢個是我人生中最快樂嘅事 __,鄭秀文,

鄭秀文(Sammi)早年拍完電影《長恨歌》後,曾患抑鬱症,情緒一度受困擾,最終憑信仰和朋友支持,Sammi才能釋放自己身心,慢慢康復。Sammi憑信仰 ...




鄭秀文(Sammi)早年拍完電影《長恨歌》後,曾患抑鬱症,情緒一度受困擾,最終憑信仰和朋友支持,Sammi才能釋放自己身心,慢慢康復。Sammi憑信仰走出陰霾,她亦希望自己嘅信仰能夠感染到身邊的人,今年1月,佢就見證咗80歲的父母洗禮儀式,日前佢再見證到自己嘅丈夫,即許志安嘅洗禮儀式。

今日下午,Sammi轉發咗老公許志安ig嘅一條短片,片入面係安仔正在接受宗教嘅洗禮儀式,Sammi留言:「#呢個是我人生中其中最最最最快樂嘅事 #呢種快樂深到不知如何形容。分享呢條片並不是要放甚麼閃,而是帶着最大的喜悅分享這個時刻。」Sammi提到原來該片係由佢親自操刀,佢話:「拍片時因為喊緊,手都震埋,所以條片拍得好差」。

Sammi再提到安仔今次洗禮嘅教堂,原來佢十年前都係呢個小池受浸:「mi十年前响呢個教堂呢個小水池受浸,十年後嘅12月17日安仔都在同一個小水池受到浸成為神的兒子,mi確實好感動 亦都好快樂,#呢種快樂是來自心靈上精神上和靈魂上的,#沒有其他快樂可以比擬。」一向感性嘅Sammi就話打到呢到,佢唔知點解已經淚流披面,但佢形容呢係喜悅和感恩嘅眼涙。

此外,Sammi話今次除咗安仔洗禮外,仲有好朋友雷頌德夫婦,而安仔嘅家人亦都有出席,有成三、四十人去見證安仔洗禮,佢話最感動係見到安仔70多歲嘅大哥大嫂都有嚟:「看到安仔的大哥大嫂,七十多歲,山長水遠也來,不太認識天父但也來,因為他們明白這個受浸對安仔來說很重要。還有安仔的二家姐的女兒,三哥三嫂,四家姐四兄,五哥五嫂,七嫂,八哥和九家姐九兄也到來見證,七哥已在去年因病逝世,但我相信他定必會為安仔受浸而喜悅,七哥雖離去,但從來沒有特定信仰的七嫂卻在天父的愛裏重新得力量,亦決定將來會受浸。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





鄭秀文今日轉發老公安仔受洗片,話自己好開心,亦好感動。(資料圖片) 安仔喺鄭秀文同一間教堂受洗。(ig截圖) (ig截圖)
(ig截圖) (資料圖片) (ig截圖)

鍾意就快D Share啦!