掃呢頁CODE去手機

2017年12月23日 星期六

主持《百萬》壓力大 陳志雲激讚陳啟泰 __,志雲,陳啟泰,陳志雲,

志雲大師經驗咁豐富,都話壓力大呀!亞視本月18日宣布「翻生」,陳志雲以主持身份到大埔亞視總台為節目《百萬富翁2018》試廠,他表示節目於1月2日開始錄 ...


志雲大師經驗咁豐富,都話壓力大呀!


亞視本月18日宣布「翻生」,陳志雲以主持身份到大埔亞視總台為節目《百萬富翁2018》試廠,他表示節目於1月2日開始錄影,一次錄三集,到1月29日晚上正式播出,頭幾集是藝人慈善版,志雲表示有碌人情卡請朋友一齊玩。之後的集數歡迎市民透過手機Apps玩遊戲爭參與資格,海外人士亦可參加。

唔驚得罪吳雨

講到試玩感覺,他直言感覺刺激,講到照窒試玩的行政總裁吳雨,志雲說:「呢個係我哋特色,希望大家玩得起,開開心心,有輕鬆幽默,唔止係一問一答。(唔怕得罪老友?)老友係用嚟得罪,老朋友唔會計較,佢(吳雨)轉頭唔記得」

為節目狂練習

問到有否在家中為司儀稿及節目內容練習?志雲笑言會突然念念有詞,嚇親家務助理:「我又有狂睇唔同地方嘅主持點做,講對白啲節奏又要好準,以往陳啟泰真係做得好好。」志雲又指英國電視台有派人監場,不時給予意見,他直言壓力很大,自己亦很想做好件事。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!