掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

【偏愛平胸族】前度有樣冇身材 32歲陳偉霆情迷A Cup女 __,陳偉霆,

陳偉霆個巴西籍索模女友Bruna今年24歲,係個5呎11吋高嘅高妹,32.5A嘅身材夠平均,睇番William啲ex,Angelababy同阿Sa都係 ...




陳偉霆個巴西籍索模女友Bruna今年24歲,係個5呎11吋高嘅高妹,32.5 A嘅身材夠平均,睇番William啲ex,Angelababy同阿Sa都係平胸族,佢似乎對A cup女人情有獨鍾。呢個世界,有人鍾意大,有人鍾意細,William就一定鍾意細多過大!講緊嘅係胸嘅大細。

前度阿Sa,平胸就係人都知,不過勝在夠sweet夠可愛,所以好多男仔鍾意。10年,阿Sa宣佈同鄭中基離婚後冇耐,就同師弟William玩「姊弟戀」,呢段戀情一直處於女尊男卑嘅形勢。直到14年,William返內地拍劇爆紅成為「國民大師兄」,賺錢能力超越阿Sa,佢哋聚小離多,最後喺15年宣佈分手。

佢另一個ex Angelababy,靚就唔使講啦,不過,32 A嘅身材就認真平平無奇!講番William同baby,佢哋喺05年相識、拍拖,當時佢哋仲齊齊紋咗個一樣嘅十字架愛的紋身,而baby嗰陣仲未成為宅男女神。08年開始,baby出寫真人氣急升,成為女神,為免阻礙大家嘅事業發展,佢哋學人玩地下情,但係09年都係分手收場。

William兩個前度阿Sa同Angelababy都係32 A,現任女友Bruna又係,咁佢仲唔係情迷A Cup女?

相關新聞:

【獨家】淺水灣直擊 豪睇鑽石錶 陳偉霆帶巴西索模女友見家長

http://bit.ly/2DNckMr



鍾意就快D Share啦!