掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

Gin Lee連掃兩獎 譚校長加持:繼續努力! __,譚校長,李幸倪,Gin Lee,譚詠麟,

GinLee連掃兩獎譚校長加持:繼續努力!尋日GinLee喺頒獎禮到連掃兩個獎項,事後佢係網上寫返篇感言總結一下2017年以及2018年嘅計劃,佢話︰ ...


  • Gin Lee連掃兩獎 譚校長加持:繼續努力!


  • 尋日Gin Lee喺頒獎禮到連掃兩個獎項,事後佢係網上寫返篇感言總結一下2017年以及2018年嘅計劃,佢話︰「令我最開心的不是拿了幾個獎、拿了什麼獎,而是無論發生什麼事,你還是好好的你,我還是努力的我,一起陪伴著彼此,一年又一年。(不過拿獎有得唱歌是很開心的,哈哈!)」

    一向睇好Gin Lee嘅譚校長,亦都有留言恭喜對方,並著她繼續努力。咦? 校長忽然再度加持,唔知Gin Lee呢一年又會點呢?

    鍾意就快D Share啦!