網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月24日 星期三

【最港電影大獎(6)】Mark哥原來只係配角 周潤發一句上位做男一? __,周潤發,

黃百鳴訴說8、90年代金公主時代威水史,當然不能不說《英雄本色》,吳宇森導演與周潤發都是憑這部戲火紅起來,特別是發哥當年所演的Mark哥角色是十分經典 ...




黃百鳴訴說8、90年代金公主時代威水史,當然不能不說《英雄本色》,吳宇森導演與周潤發都是憑這部戲火紅起來,特別是發哥當年所演的Mark哥角色是十分經典,他咬着火柴的場面不知被多少部電影或劇集模仿,不過至今依然也沒人能超越他的演出神韻。但據黃百鳴所講,最初Mark哥角色發哥不是首選,他們首選是屬林子祥。

85年籌拍《英》片時,發哥是無線當紅小生,但卻是票房毒藥,所以當新藝城決定找吳宇森開拍這片時,定位是狄龍所演的豪哥角色才是主角,Mark哥其實是配角,但最初也沒想過由周潤發來演,黃百鳴表示:「最初Mark哥個角色呢係搵林子祥,但嗰陣時林子祥喺德寶、好忙、推咗我哋,咁我哋就話算啦,用番我哋自己嘅新人就用鄭浩南因鄭浩南個英文名叫Mark,所以叫Mark哥,其實個角色係寫畀鄭浩南,點知連佢都撞期。」

這部戲故事當時是由徐克與施南生(Nansun)的工作室開發出來,當時實在想不到給誰演這個角,結果施南生提議找周潤發,黃百鳴表示:「Nansun當時話去搵周潤發,因為Mark哥喺戲裏面只係一個配角,套戲係講兄弟情,就係張國榮同狄龍嘅,佢兩個先係主角,所以搵周潤發嘅時候叫佢客串嘅啫!連一套片嘅片酬都畀唔足嘅!」

而這部片也是吳宇森的翻生之作,因當時是其人生最低潮時候,他從台灣回流香港拍戲,當時新藝城也沒有把這部戲當大片做,黃老闆笑說:「個budget都唔係好高架!周潤發收唔足一套片嘅片酬拍《英雄本色》,可能係收半套咁樣但後來,周潤發就醒目喇!一拍落嚟…咦…個氣氛同埋嗰個感覺係好正喎!呢套片係好得喎!所以佢就同導演講:『喂,你唔好同我計日數,我唔計呀!我可以任拍架,即係個錢我就攞咁多嘅啫,但係個期,你要攞多啲都唔緊要,所以後來吳宇森一路加戲畀佢,變咗出到嚟幾乎Mark哥係主角。」

周潤發亦因為這個角色紅遍東南亞,所以黃百鳴寄語時下年青演員:「唔好講做演員,做人都係,都係唔好咁多計較,有陣時你計較得太緊要,未必係着數o架!」

採訪:陳月媚、懷鈺

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

【最港電影大獎(4)】走過黑暗與光明 黃百鳴論盡電影史明日登場

http://bit.ly/2n5isIW

【最港電影大獎(3)】影帝影后嗌口號 齊撐最港電影大獎

http://bit.ly/2F1ZeeP

【最港電影大獎(2)】最港電影大獎提名揭曉 《空手道》惡鬥《一念無明》

http://bit.ly/2Drwcol

【最港電影大獎(1)】陳真Mark哥葉問齊呼籲 一人一票撐港片

http://bit.ly/2E3u9IB

【最港電影大獎提名】杜汶澤望攞團體獎 劉德華:喜見新導演新演員不斷湧現

http://bit.ly/2n3i8L3

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



黃百鳴訴說8、90年代金公主時代威水史,當然不能不說《英雄本色》 吳宇森導演與周潤發都是憑這部戲火紅起來,特別是發哥當年所演的Mark哥角色是十分經典。
85年籌拍《英》片時,發哥是無線當紅小生,但卻是票房毒藥,所以當新藝城決定找吳宇森開拍這片時,定位是狄龍所演的豪哥角色才是主角,Mark哥其實是配角。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!