掃呢頁CODE去手機

2018年1月8日 星期一

李道洪周美鳳緬懷舊拍檔 __,周美鳳,

亞視前藝人洪羅拔近年淡出螢幕,成名作是88年跟周美鳳及李道洪一起主持的亞視節目《活色生香》,周美鳳和李道洪都很緬懷這位舊拍檔。李道洪表示兩人相識30多 ...




亞視前藝人洪羅拔近年淡出螢幕,成名作是88年跟周美鳳及李道洪一起主持的亞視節目《活色生香》,周美鳳和李道洪都很緬懷這位舊拍檔。

李道洪表示兩人相識30多年,現居上海的他昨表示未聞洪羅拔有病,他在電話說:「我最後一次見佢係14年,從來冇聽佢有乜嘢病痛。」李道洪指洪羅拔是真正上海仔:「佢成日同我講上海話。」回想當年合作做節目,李道洪說:「佢喺TVB訓練班出嚟,後來過咗亞視同我合作,第一次識佢。覺得呢個人好醒目,口才好,大家拍檔好開心。《活》第一年大家分寸把握好好,欣賞佢嘅急才。」

同樣跟洪羅拔認識30年的周美鳳,原來她當年推薦選完新秀的洪羅拔做《活》主持,她昨在電話飲泣回應,本相約大前日飯局,可惜洪羅拔因病缺席,周美鳳續說:「原來佢周五半夜定噚日朝唔舒服,打999入威院,去到係插喉,但仲精神,同姪女有傾有講,點知咁突然,姪女有見到佢最後一面。9號佢生日,大家仲諗住慶祝。佢個人樂觀、開朗,幾年前發現肝癌,一樣好活躍。」

採訪:魯吉、林妙萍




鍾意就快D Share啦!