掃呢頁CODE去手機

2018年1月26日 星期五

仔仔中晒招 黃浩然全家戴口罩瞓抗流感 __,黃浩然,浩然,黃浩,

黃浩然為咗唔好交叉感染,所以寧願全家戴口罩瞓覺。藝人黃浩然今日到電台接受訪問,宣傳熱播中的無綫劇集《平安谷之詭谷傳說》。黃浩然話自己喺劇集中的角色比想 ...


黃浩然為咗唔好交叉感染,所以寧願全家戴口罩瞓覺。


藝人黃浩然今日到電台接受訪問,宣傳熱播中的無綫劇集《平安谷之詭谷傳說》。黃浩然話自己喺劇集中的角色比想像中更有發揮:「好開心套劇喺網上收視都唔錯,好多人都話唔夠膽夜晚自己一個睇,因為初頭有營造好恐怖陰森的氣氛。入面個角色自己都鐘意嘅,雖然呢套係女人戲,好多嘢都係由女性角度出發,但我嘅角色都係有挑戰性,生活喺一班封建嘅村民之間但有個西化嘅老婆,變咗我對住阿爹,村民,老婆都要有唔同變化,發揮都幾大。」他又預告「好戲在後頭」,叫觀眾留意:「後面仲有個高潮,我個角色嘅主力喺後面,希望大家會鐘意。」

最近拍畢《果欄中的江湖大佬》,黃浩然大讚題材夠貼地:「係香港第一個以果欄做背景嘅劇集,同埋我哋真係喺廠搭咗個果欄出來,質感好重。」

出名廿四孝爸爸的黃浩然就話暫時會主力陪屋企人:「手頭仲有啲廣告工作,之前已經陪咗小朋友去旅行,因為過年之後要考試,所以過年都會留喺香港。(最近流感肆虐有無擔心囝囝健康?)中咗招喇我啲仔,都有一個禮拜冇返學,不過依家好番晒,全家戴晒口罩瞓,唞氣係會有啲辛苦,但一定要係咁,兩兄弟瞓喺隔籬床,好驚佢哋會互相傳染輪流病嘅話就有排搞,係細佬間學校有個同學仔病先嘅,然後細佬就中招,開始食藥,哥哥又開始有症狀,好彩我同太太冇事,喺屋企我哋除咗食飯都戴住口罩,大家都要保護自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!