掃呢頁CODE去手機

2018年1月26日 星期五

心郁想拍劇!彭慧中黐男友食團年飯 __,彭慧中,

打得火熱!無綫藝員趙希洛、彭慧中、范文雅、吳業坤、溫家偉、陳國峰在旺角為節目《搵食飯團》拍攝介紹團年飯。彭慧中被問到會否到男友家食團年飯?她笑說:「男 ...


打得火熱!


無綫藝員趙希洛、彭慧中、范文雅、吳業坤、溫家偉、陳國峰在旺角為節目《搵食飯團》拍攝介紹團年飯。彭慧中被問到會否到男友家食團年飯?她笑說:「男友有部份屋企人喺加拿大,不過新年都會一家人食餐飯,我屋企人唔喺香港,所以冇人同我食團年飯,所以我都會黐住男友食團年飯。」

彭慧中一直被安排主持婦女節目,雖然大受宅男歡迎,但拍劇機會卻很少,她說:「自己可以話其實未正式拍過劇,只係做過一啲企喺後邊嘅角色,當然好想拍劇啦,都有同公司反映過,問可唔可以畀多啲工作我做呀,希望今年會多啲機會。」

趙希洛今年新年因為要開工拍劇,所以會留在香港過年,她說:「好事嚟嘅,可以趁機會搵多啲錢。同埋新年《波士早晨》播,雖然套劇係三年前,但係都唔會過時嘅,對套劇有信心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!