掃呢頁CODE去手機

2018年1月8日 星期一

謝安琪都融化!車婉婉囝囝笑到不能自已 __,車婉婉,謝安琪,

真係cute到裂呀!近年娛圈唔少藝人都榮升咗做爸爸媽媽媽,佢哋好多都好大方唔介意同大家開心share佢哋小寶貝嘅生活照!歌手蘇永康就同其他星級爸爸媽媽 ...


真係cute到裂呀!


近年娛圈唔少藝人都榮升咗做爸爸媽媽媽,佢哋好多都好大方唔介意同大家開心share佢哋小寶貝嘅生活照!歌手蘇永康就同其他星級爸爸媽媽包括歌手謝安琪同佢老公藝人張繼聰以及藝人車婉婉約埋一齊湊B!

蘇永康呢日喺社交網上載咗一段片,片中一開始見到張繼聰(Louis)同謝安琪(Kay)嘅囡囡張靖(Karina)發出「咿咿呀呀」嘅聲音,好似就快識講嘢咁!之後就影住車婉婉囝囝BBQ笑到咔咔聲,可愛到Kay忍唔住係咁讚佢:「哎呀,好得意呀佢,哎呀,佢好好反應呀佢個人!」而蘇永康囝囝Jazz就好有性格咁自己玩,成個畫面都好有愛好搞笑!

蘇永康仲留言話男人通常要負責嘅係揸機拍攝,相信Louis同車婉婉老公正喺鏡頭後捕捉緊老婆同BB嘅最美一刻!

另外車婉婉都喺佢IG上載咗一段片,見到三個BB喺度試玩佢哋嘅新玩具單車,見到佢哋咁開心覺得心都甜埋呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!