掃呢頁CODE去手機

2018年1月8日 星期一

眼大大超萌!杏兒囝囝叫李奕霆有乜寓意? __,杏兒,胡杏兒,

真係勁得意!藝人胡杏兒喺2015年下嫁圈外男友李乘德(Philip),去年十月更誕下愛兒Brendan,相當幸福!雖然杏兒夫婦成日帶Brendan出街 ...


真係勁得意!


藝人胡杏兒喺2015年下嫁圈外男友李乘德(Philip),去年十月更誕下愛兒Brendan,相當幸福!雖然杏兒夫婦成日帶Brendan出街,不過就好少曝光囝囝個正面樣。不過昨晚,李乘德就上載咗一張Brendan正面樣嘅相,相中仲清晰見到其五官,見到三個月大嘅Brendan眼仔睩睩咁趴咗喺度,仲頭髮多多,真係好可愛呀!

李乘德發文透露Brendan依家三個月大,並指囝囝好幸運地係一個好健康、有趣、健談嘅開心小朋友。李乘德仲同大家分享Brendan個中文名叫「李奕霆」,話改呢個名係希望Brendan長大後成為一位有正面價值的高尚先生,仲笑言叫囝囝咪忘記爸爸、媽媽,第時有時間就要同父母放假去食吓嘢咁話。李乘德留言:「Love you son.」簡直父愛爆棚!就連胡杏兒亦留言話:「Hello奕霆my son。」

另外,胡杏兒亦有上載仔仔伏在胸前熟睡的相片,並留言:「每天起床最開心的就是見到你對著(着)我甜甜的笑,每晩最享受的就是你乖乖的睡在我的胸口!媽媽愛你!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!