掃呢頁CODE去手機

2018年1月8日 星期一

女童猝死 Bob:下毒手壞人要得到制裁 __,Bob,林盛斌,

Bob直指施虐者心腸惡毒。藝人林盛斌(Bob)育有三女一子,為了一頭家盡心盡力工作,亦相當愛錫家人,是圈中的模範老公同爸爸。對於日前屯門一名五歲女童「 ...


Bob直指施虐者心腸惡毒。


藝人林盛斌(Bob)育有三女一子,為了一頭家盡心盡力工作,亦相當愛錫家人,是圈中的模範老公同爸爸。對於日前屯門一名五歲女童「臨臨」,疑遭親人虐待,被揭遍體鱗傷失救致死。而其八歲兄長亦被發現全身有類似傷勢,兩兄妹疑遭虐打。林盛斌透過社交網上載了一張寫着「Prayer」、燃點着的蠟燭相片,留言表示希望「臨臨」可以得到安息,亦希望她八歲的哥哥可以早日康復。

林盛斌留言表示:「唔好話打,有時自己惡咗,鬧大聲咗,個心都會好唔舒服,因為佢哋只係小朋友,到底心腸要去到幾惡毒先會虐待自己嘅仔女,毫無憐憫地令到佢哋失去寶貴嘅生命呢?希望臨臨妺妹得以安息,願她一路好走;祝福佢哥哥未來日子要堅強振作,早日康復;而下毒手嘅壞人一定要繩之於法,得到制裁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!