網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月8日 星期一

姪仔痛述叔叔肝癌復發《活色生香》主持洪羅拔生日前夕逝世 __,癌,

1956-2018■洪羅拔近年積極抗癌,可惜昨日病逝,享年61歲。亞視《活色生香》前主持洪羅拔13年罹患肝癌,雖積極樂觀抗癌,但連續幾年都不停復發,明 ...




亞視《活色生香》前主持洪羅拔13年罹患肝癌,雖積極樂觀抗癌,但連續幾年都不停復發,明日是他生日,可惜天意弄人,洪羅拔昨早在威爾斯親王醫院病逝,享年61歲。洪羅拔姪兒昨日證實死訊,由於洪羅拔近年不停癌症復發,家人都做足心理準備。

亞視前藝員洪羅拔(原名洪瑋程)在13年患上肝癌,並積極抗癌,早年康復,惜近年再度復發,但他一直樂觀面對。洪羅拔明天生日,大前日原約定好友飯敍,可惜抱恙缺席,更原定今日跟好友杜貞貞等到澳門慶生。可惜天意弄人,洪羅拔昨早9時病逝沙田威爾斯親王醫院,享年61歲。杜貞貞昨日獲悉消息,即聯絡洪羅拔姪女,陪伴她辦理後事,定於本月16日於世界殯儀館為洪羅拔設靈,翌日早上進行大殮儀式後出殯。



■洪羅拔生前未婚,跟姪仔洪先生(右一)一家感情要好。 ■洪羅拔愛熱鬧,兩個月前才跟周美鳳、肥媽等好友聚會,當時精神不錯。互聯網圖片 ■洪羅拔摯友梅艷芳、羅君左先後離世,如今三人將在天國重聚。

遺願大家開心

洪羅拔在13年發現罹患肝癌第一期,需做手術割去腫瘤,可惜事隔未夠十個月,在14年復發,他到私家醫院接受標靶化療。可惜在15年又再翻發,需要在大腿插管打標靶藥到肝臟殺死癌細胞,雖然面對抗癌痛苦,但他仍是開朗面對。洪羅拔有一兄兩姊,大哥前年初亦因肝癌病逝。

洪羅拔昨日病逝,他姪兒洪先生電話回覆指叔叔沒有牽掛,遺願希望大家都開心,喪禮將會以藏傳佛教儀式舉行。洪先生在電話說:「叔叔今朝9點走,佢都病咗好多年,呢兩日有啲唔舒服,又屙又嘔,所以call白車入醫院。」洪先生表示叔叔四年多前患肝癌,已做過各樣化療、電療,一度康復,可是之後復發,需要經常進出醫院:「佢一直好勇敢面對,可惜又再復發,每年都有去醫院做手術,做完一次又復發,之後又復發。所以我哋家人角度,係有心理準備。」洪先生稱叔叔是虔誠教徒,患病期間亦早晚念經。

洪羅拔好友杜貞貞昨獲悉噩耗,她表示:「我哋本來約晒10個人同佢過澳門慶生,都去唔到,佢好想去澳門㗎!」她謂大前日在尖沙嘴遇到洪羅拔,大家結伴到茶餐廳開餐:「佢係瘦咗,精神唔係太好,但好過上次見佢時,我仲擔心禮拜一仲去唔去到,之後再打畀佢,叫佢唔好勉強,唔舒服就睇醫生,佢猛話冇事。佢家姐話佢夜晚唔舒服,第二朝送院,佢一直有肝病,可能惡化。走嗰時家姐有一直陪住,佢哋一家人好close。」杜貞貞續說:「當時佢喺茶餐廳話有啲發冷,話好凍,人生就係咁化學。」



■杜貞貞原定今日陪洪羅拔到澳門慶生,可惜現已陰陽相隔。資料圖片 ■洪羅拔的成名作是跟周美鳳及李道洪(左)主持亞視節目《活色生香》。 ■洪羅拔的遺作是05年杜琪峯執導的電影《黑社會》。

周五缺席飯敍

洪羅拔生前另一好友肥媽昨說:「本來上星期五仲話約出嚟食飯,我唔得閒,最後佢又入院,點知兩日就走咗。」肥媽大讚洪羅拔為人:「佢係一等一好人,乜嘢都係先諗朋友,再諗自己,我聽到佢死好傷心。」

洪羅拔圈中人緣甚廣,跟梅艷芳識於微時,見證阿梅成名前辛酸,兩人私交甚篤。洪羅拔成名作是他88年加入亞視後,跟周美鳳及李道洪主持清談節目《活色生香》,當時廣受觀眾歡迎,而洪羅拔的遺作則是杜琪峯05年執導的電影《黑社會》,飾演古天樂大佬「官仔森」。

採訪:魯吉、林妙萍、楊定




鍾意就快D Share啦!