掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

【玉女掌門人】周慧敏裸色低胸宮廷裝 老公倪震現身支持 __,倪震,周慧敏,

50歲嘅周慧敏今晚喺紅館開演唱會,雖然只係開三面台,但作為90年代嘅玉女掌門人,簡直係集體回憶嘅化身,呢晚當然多圈中人去睇啦,好似有江若琳同Oscar ...




50歲嘅周慧敏今晚喺紅館開演唱會,雖然只係開三面台,但作為90年代嘅玉女掌門人,簡直係集體回憶嘅化身,呢晚當然多圈中人去睇啦,好似有江若琳同Oscar、陳嘉寶同佢老公,當然就唔少得老公倪震啦。

演唱會8點半開場,周慧敏就着住一條白色好似婚紗咁嘅長裙,背部有對翼,喺半空出場,好似一個天使咁,一開始就先唱出《最愛》,接住就唱出《愛你多過愛他》,喺唱呢首歌嘅時候,對翼就打開咗,慢慢落番地面。唱完兩首歌,佢就同大家打招呼,佢就話:「大家好,好開心大家同我過呢35年,我有7年冇喺紅館開騷,好想聽大家嘅歡呼聲,要勁啲嘅。」周慧敏又話呢三十年好多謝大家都咁愛佢,所以呢個演唱會都係送畀大家。之後又問:「有冇朋友喺11年有睇我嘅演唱會,當年有一個遺憾,大家想聽我其中一首主打歌,但因為over run,所以就cut咗,我知好多人專登嚟睇,所以今晚要唱呢首歌。」之後就唱出《痴心換情深》。

唱完就到宮廷裝出場,出場前就播出咗條片,由周慧敏85年參加歌唱比賽開始播起,仲有好多唔同嘅演出,最後就到宮廷裝,一完咗條片周慧敏就出場喇,佢着住裸色嘅低胸宮廷裝,之後就唱出《感情的分禮》。周慧敏又話今次着宮廷裝係古巨基嘅意思,因為古巨基話宮廷裝係大家嘅集體回憶,佢又話:「當年呢一輯相喺信和賣斷晒,仲有一個小秘密,就係當年好多fans拎呢輯相畀我簽名,我就會簽一個好大嘅名喺我心口,希望當年嘅朋友唔好介意,因為呢個係我幾傻嘅成長回憶。」之後就唱出佢1988年11月嘅派台歌《台下女主角》。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德 周慧敏好似天使咁出場。



老公倪震現身支持 宮廷裝!點睇都唔似50歲。

鍾意就快D Share啦!