掃呢頁CODE去手機

2018年1月10日 星期三

劉嘉玲同老公打對台 Mark實吳肇軒再開戲 __,劉嘉玲,嘉玲,

明日之星呀!藝人劉嘉玲出席其監製的新片首映禮,嘉玲表示不緊張,更透露首映禮放映的版本就是最終版本,直言自己的工作已經超額完成,接下來就看命運的安排。首 ...


明日之星呀!


藝人劉嘉玲出席其監製的新片首映禮,嘉玲表示不緊張,更透露首映禮放映的版本就是最終版本,直言自己的工作已經超額完成,接下來就看命運的安排。

首次擔任監製的她,被問對電影的評分?她表示:「叫合格(老公梁朝偉睇左?)未呀,佢自己再睇」又表示會喬裝入戲院,看觀眾反應,因觀眾反應最真實,與行內人不同。至於可有留意網友的評價?她表示有看影評,見有好評亦有壞評, 自己則在內心有把尺。

嘉玲亦透露梁朝偉目前身在日本旅遊,回港後就要宣傳他有份參演的賀歲片,談到嘉玲亦有另有一套英皇電影《我的情敵女婿》同為賀歲檔,被問到會否與老公的電影打對台?她說:「幾好呀,可以打情罵俏!」

她亦直言若新片成績理想,會到戲院謝票,何樂而不為!至於可會與梁朝偉互相踩場去謝票?她說:「我會睇佢嗰部呀,因為第一集都有睇,佢成日都話自己同自己打,咁我咪入場睇下囉!」

嘉玲笑指男主角吳肇軒興奮又緊張所以發燒,又搞鬼問吳肇軒:「你準備好未呀?」吳肇軒反問她:「準備咩呀?」劉嘉玲則笑言:「準備紅呀!」又爆料指對方愈來愈多粉絲。

嘉玲被問會否想再監製電影?她謂想做愛情、警匪等題材,但自己今年要拍戲及做舞台劇,可能要下半年才開始做,至於可會找梁朝偉合作?她說:「啱就會搵!軒仔(吳肇軒)都想搵,我想做佢經理人呀!一簽簽佢十年!其實而家想簽多啲新人,(接受自薦?)接受,不過我唔知有咩途徑可以搵到新人,有啲未畢業就已經畀人簽咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!