掃呢頁CODE去手機

2018年2月10日 星期六

【都仲係咁靚!】李嘉欣賀囝囝7歲生日 網民錯重點:腿粗了一大圈 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

前日(8號)係袁詠儀同張智霖結婚17周年,兩人高舉愛(其實係隻手)晒幸福,令人羨慕。(新聞連結:http://bit.ly/2E8sNzr)噚日,輪到 ...




前日(8號)係袁詠儀同張智霖結婚17周年,兩人高舉愛(其實係隻手)晒幸福,令人羨慕。(新聞連結: http://bit.ly/2E8sNzr )

噚日,輪到另一個人晒幸福…「又愛又恨,咬牙切齒地養了這小子7年!生快、我的寶貝!」呢個小子,咪就係李嘉欣同許晉亨個小王子——Jayden(許建彤),佢7歲喇!

年年Jayden生日,李嘉欣都會為囝囝開個生日P,每年嘅重點,除咗係總係睇唔到正面嘅Jayden之外,就係嗰個3D生日蛋糕。今年嘅生日會主題係——古埃及,法老王,同金字塔。Jayden繼續「神秘」,今年更加係得個背脊,打扮到成個法老王咁,眨下眼已經去阿媽心口咁高。李嘉欣身高5呎7,嘩,咁Jayden都高得好快喎!

表面上李嘉欣呢輯相好似冇乜嘢睇咁,but,少年你太年輕了。

係李嘉欣對腳。唔使講,自己睇圖。

有網民話:「腿好粗」、「胖了。腿粗了一大圈」、「胖了」,難得嘅係,李嘉欣唔止冇嬲,仲逐個俾like,令網民受寵若驚,有人甚至好誇張咁話:「好開心被大美人點贊!我看我是要一年行好運了!」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



李嘉欣最新圖片… 重點唔係Jayden…




李嘉欣有like
呢個都係 去年Jayden生日有傻豹 去年嘅蛋糕~
2016年,4歲生日cake 2015年,3歲 2012年,1歲人仔!
呢個係1歲嘅Jayden 呢個係2011年


鍾意就快D Share啦!