掃呢頁CODE去手機

2018年2月10日 星期六

「最美周芷若」周海媚升呢最美滅絕師太 __,周海媚,

周海媚接拍新版《倚天屠龍記》,由周芷若變做滅絕師太。「美魔女」周海媚(海味)向來保養得宜,多年嚟都Keep住索爆靚樣同身材,令人羨慕不已!講到靚樣,其 ...


周海媚接拍新版《倚天屠龍記》,由周芷若變做滅絕師太。


「美魔女」周海媚(海味)向來保養得宜,多年嚟都Keep住索爆靚樣同身材,令人羨慕不已!講到靚樣,其實海味喺1994年演出電視劇《倚天屠龍記》時早已獲封「最美周芷若」。最近佢參與新版《倚天屠龍記》,估唔到佢由當年嘅「最美周芷若」搖身一變,化身「最美滅絕師太」,由徒弟升呢做師傅呀!

近日,內地演員孟飛喺微博上載咗多張探班照,令海味嘅「滅絕師太」造型首次曝光!一身古裝打扮嘅海味美艷動人,難怪獲大批網民Like爆,大讚佢係「最美滅絕師太」。仲有人好奇邊位負責飾演新版「周芷若」,笑言擔心佢畀海味比下去。

孟飛留言話:「探班海媚姐,探班新版《倚天屠龍記》,多年不見,姐依然溫婉可人。曾經的『最美周芷若』給你刻下多少記憶?如今的『最美滅絕師太』又讓你滿懷多少期待呢?靜盼…」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!