掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

辣妹坐Benz頂賴死唔走 爆粗謾罵 __,辣妹,Spice Girls,

女子無故爬上車頂。(互聯網)油麻地有女子突爬上私家車頂。現場為上海街373號對開,下午2時許,有途人發現一名女子突然爬上一輛停泊在路邊的Benz房車車 ...


女子無故爬上車頂。(互聯網)


油麻地有女子突爬上私家車頂。現場為上海街373號對開,下午2時許,有途人發現一名女子突然爬上一輛停泊在路邊的Benz房車車頂,坐在車頂倚著大銀幕,自顧自低頭玩手機,途人擔心有意外發生,於是報警。警方接報到場,初步調查後得悉女子並未非該車車主,遂勸喻女子返回地面,惟她情緒激動,不停反駁警員。

網上流傳有關當時的片段可見,女子大聲道:「我唔識佢(車主)嘅,我鍾意點咪點囉,不嬲都係咁㗎」2名男女警員狀似束手無策,現場圍觀的人愈來愈多,警員於是上前詢問是否有人認識該女子,同時勸喻途人離開:「阿叔你係咪識佢?唔識佢就唔好睇喇,佢就係想有多觀眾咋。」

此時,女子再以爆粗大罵:「邊個X街報警嘅,就手跛!」其後又詛咒人全家死,期間不少駕駛人士經過,皆對女子投以奇異目光。經過一番折騰後,女子終自行返回地面,而涉事私家車的男車主其後返回現場,得悉事件後檢查座駕情況,發現愛驅並無任何損毀,遂不予追究,警方將案列作投訴滋擾。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!