掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

論盡跣到趴地!陳琪北海道享受做阿四  __,陳琪,

好Happy!藝人陳琪與老公胡諾言早前趁情人節,帶了兩名女兒去北海道學滑雪。一星期的旅程尚算愉快,不過卻獨欠浪漫﹕「出發嗰日凌晨5點幾就要起身,到北海 ...


好Happy!


藝人陳琪與老公胡諾言早前趁情人節,帶了兩名女兒去北海道學滑雪。一星期的旅程尚算愉快,不過卻獨欠浪漫﹕「出發嗰日凌晨5點幾就要起身,到北海道已經晚上7點幾喇!大家都散晒,落咗樓下食自助餐,我淨係攞咗白飯同啲日本前菜,唔知以為老公刻薄我呀﹗」

自認冇運動細胞的陳琪,旅程充當「阿四」,跟在囡囡及丈夫背後負責照顧及張羅,她笑言覺得自己稱職,又自爆瘀事謂﹕「我同啲女去整音樂盒,咁啱遇上出太陽溶雪,我一個唔小心大字形跣低,咁啱有日本人路過見到咁嘅情形,覺得好好笑。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!