掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

肚皮開五個窿!林利患癌未驚過:愈驚愈嚴重 __,癌,

林利樂觀面對患癌,佢話要真係唔怕先可以克制佢!現年51歲前小虎隊成員的林利接受東網訪問時,對於患上腸癌表現平淡及積極,透露做完三個多小時微創手術後,肚 ...


林利樂觀面對患癌,佢話要真係唔怕先可以克制佢!


現年51歲前小虎隊成員的林利接受東網訪問時,對於患上腸癌表現平淡及積極,透露做完三個多小時微創手術後,肚皮開了五個窿,肚臍上有四個傷口,而肚臍下的傷口較大,他形容:「好似女人生仔一樣,依家我好似女人生完BB坐月咁。」問到傷口又多又大可感痛楚?他說:「都會痛,但我都忍住唔食止痛藥,之前做完手術,醫生話可以打嗎啡止痛,我都只係打了一次,我盡量唔靠藥物。」

肚皮花咗仲有男人味

林利一向生活健康,早睡早起,飲食清淡,他家族成員亦沒有患癌,而今次患上腸癌第三期,他表示:「我覺得身體都勞損咗五十年,又大陸、台灣周圍跑,又應酬、拍嘢,食嘢,好多嘢積聚咗,你係唔知。(你食嘢都好清?)咁冇㗎,有啲人唔食煙都肺炎,唔飲酒都肝炎。依家做完手術,我啲抗體算係好勁,全身冇感染到,做手術後要注意飲食就冇問題,人情緒唔好,啲病就會嚟,政府叫啲人五十年要照大腸,真係好原因。因為我傷口都大,一個月表面可以康復,但內面幾時康復就會睇個人休息,肚皮花咗又唔會唔開心,可能更有男人味。個肚花咗可以當係一個記號,警剔自己要小心。」

淡定克制癌症

得知患癌可感害怕?篤信佛教的他表示:「又唔驚喎,對呢樣嘢好正面去睇,我知道後好平靜,工作照做,冇任何唔開心,自己安排好晒,到入院嗰刻先通知屋企人,包括我媽咪、細佬。(唔怕死?)唔驚喎,我對死呢樣嘢睇得幾開,maybe可能我唔出聲,好少接受訪問,可能啲人唔知我內心世界,我係一個好安然嘅人,心情唔會大起大落,我覺得有咁嘅事(病)係畀咗個訊息我,我要做一啲嘢,我三十幾年嚟,碰到挫折,遇到啲唔好嘅事,畀咗啲痛苦你,但其實你都會有啲得着。其實癌係好得意嘅,你愈驚,佢就愈嚴重,因為你心情唔好,因為抑鬱嘛,要真係唔怕,唔好只得把嘴講,要真係唔怕,個人要唔驚,咁佢會畀你克制住,我當呢個癌係個人仔喺我身上面,當我係一個生命,我要克制佢。」問腸癌三期是否好危險?林利表示:「佢個危險性好細微,我又唔係好專業,抽咗成身淋巴冇事就好安全,唔係代表唔會翻發,但依家冇。化療、電療都唔使,又唔使食藥。」但他打算稍後服食中藥,因現時虛不受補,且腸被切除了一部分,消化系統改變了,現時多去了廁所,打算休息到四月就開拍邵氏的30集劇集,期間會接受登台騷演唱。

第一個通知胡渭康

他又說出院三日後已擔任胡渭康及黎小田演唱會的嘉賓,但每次唱完後,傷口都會痛:「不過上台時就如有神助會唔記得晒,但一落台就痛,嗰日做小田嘉賓,一落台就開始傷口痛!(推咗佢哋?)唔得,一個係好兄弟,小田係恩師,點都要去,我咁多個月都冇同人講,咁唱幾隻歌啫,唔係咁難。」他又說得知患癌後,第一個通告的人是胡渭康,他說:「我打畀阿康同佢講,以前有乜恩恩怨怨算數,因為覺得兄弟,佢都默默畀咗好多鼓勵我,佢都好正面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!