網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月23日 星期五

胡諾言屋企拜年 雙雙對對勁甜蜜! __,胡諾言,

同一個顏色嘅心心就係一對喇。藝人陳山聰出名鍾意跑步,近年同一班圈中好友組成「CrazyRunner」,早前仲一齊出戰馬拉松添!尋日初七人日,一班「Cr ...


同一個顏色嘅心心就係一對喇。


藝人陳山聰出名鍾意跑步,近年同一班圈中好友組成「Crazy Runner」,早前仲一齊出戰馬拉松添!

尋日初七人日,一班「Crazy Runner」相約去成員胡諾言屋企拜年兼慶祝成團4年,當中大部分成員都攜眷出席,好似陳山聰就帶住女友Apple,袁偉豪帶嚟女友張寶兒,謝東閔拉埋緋聞女友朱智賢,而胡蓓蔚就孖住老公單立文,至於李施嬅、胡定欣、黃智雯同李施嬅就以姊妹檔現身,場面非常熱鬧!唔少網民都話個個一雙一對好甜蜜,仲留言問「Crazy Runner」係咪會有新成員加入。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!