網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月23日 星期五

高海寧擔正壓力又爆煲 再現鬼剃頭 __,高海寧,

高Ling首嘗女主角滋味,正因為咁壓力爆煲!入行十年的高海寧(高Ling)在正上映的馬來西亞網絡電影《福二代》首嘗女主角滋味,朋友及同行看過她的處女作 ...


高Ling首嘗女主角滋味,正因為咁壓力爆煲!


入行十年的高海寧(高Ling)在正上映的馬來西亞網絡電影《福二代》首嘗女主角滋味,朋友及同行看過她的處女作大讚演技進步。在劇集《不懂撒嬌的女人》中合作過的宣萱寫了一大段鼓勵說話打氣,高海寧說:「宣萱好戥我開心,叫我畀多啲信心自己,話畀人聽我係得嘅。拍《不》佢見我冇信心,佢希望有人畀機會證明我係做到女主角,我唔會再懷疑自己,會話畀自己聽我一定得。」

「五蚊銀咁大」

高海寧拍戲時壓力大得令她感到無所適從,更出現「鬼剃頭」甩頭髮情況,惟有將壓力變成動力:「機會只得一次,唔知仲有冇下次,要好好珍惜機會。」這次是她第二次出現「鬼剃頭」,今次卻淡定得多:「後尾枕有兩個地方有五蚊銀咁大嘅甩頭髮,睇咗醫生話我壓力大,叫我放鬆心情,今次冇理,反正身體好番就會生番頭髮。」

跌傷尾龍骨

除了甩頭髮,高海寧親身上陣拍攝動作戲時,更弄傷腰骨至今仍隱隱作痛,慶幸醫生指不會影響生BB,她說:「有場戲要孭起鄭敬基跑,我用盡所有氣力,孭起佢又跌低,一Take過拍完之後攤咗喺馬路郁唔到,返酒店發覺尾龍骨隱隱作痛。」

在片中飾演「變態」富二代的高海寧,行為驕橫霸道,不可一世,她說:「因為缺乏家庭溫暖,角色有啲變態,鍾意折磨人,未試過做咁有發揮嘅角色。」此外,電影將會參加各地影展,稍後亦有機會在港上映。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!