網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月14日 星期三

情人節點慶祝?馮盈盈同男友諗住去酒店… __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

哦,原來係去酒店食飯啫!無綫藝員梁嘉琪、麥美恩、馮盈盈、劉穎鏇與「是非精」新成員鄺潔楹在將軍澳電視城錄影《學是學非》,張寶兒則因病缺席。麥美恩與馮盈盈 ...


哦,原來係去酒店食飯啫!


無綫藝員梁嘉琪、麥美恩、馮盈盈、劉穎鏇與「是非精」新成員鄺潔楹在將軍澳電視城錄影《學是學非》,張寶兒則因病缺席。

麥美恩與馮盈盈一齊接受訪問時講到情人節,馮盈盈被問到與男友怎樣慶祝?她笑說:「我哋諗住去酒店…餐廳食飯,大時大節來來去去都係去酒店餐廳,所以打定底先, 唔係同男友喺酒店行出嚟,又畀人話過夜、幽會,我哋係只book咗間餐廳食飯。」

馮盈盈笑謂能夠與男友食飯已是最大的驚喜,講到送甚麼禮物?她笑說:「上網訂咗禮物,但係要新年之後先送到,可能撞啱集運高峰期,唔緊要,禮唔到就人到。」麥美恩笑說:「好有誠意喎!」

麥美恩也力撐自己情人節有約,她笑說:「今個情人節有住家飯食,好開心有兩個情人陪我,爸爸媽媽昨晚落咗機嚟香港過年。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!