網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月14日 星期三

暗指老公?吳若希拆穿情人節大話王 __,吳若希,

Jinny嬲豬?歌手吳若希(Jinny)自為老公Alex(何兆鴻)於去年4月誕下愛女淼淼後,一家三口幸福美滿,之前Jinny話早前同老公去巴黎影婚紗相 ...


Jinny嬲豬?


歌手吳若希(Jinny)自為老公Alex(何兆鴻)於去年4月誕下愛女淼淼後,一家三口幸福美滿,之前Jinny話早前同老公去巴黎影婚紗相,仲大爆Shopping時老公任佢劏,又偷偷買咗啲佢試咗好耐又冇買嘅袋畀佢,總之錫到Jinny燶呀!

不過Jinny突然就喺社交網發文表示:「一個情人節可以揭穿多少謊言?」令唔少網友都好擔心佢發生咩事,之後佢就上載一張文字相就話:「誰做錯,再認錯,彷彿總有藉口繼續錯,眼淚匯成河,重燃又吹熄火,如何讓我安座。」之後佢仲話:「我想講既(嘅)係~ 我首新歌的歌詞,真的很正!如果一個人,習慣說謊⋯ 真的不要相信這個說他以後都不會騙你!真的~~」網友都紛紛留言問佢咩事,仲話佢似乎好似意有所指喎!

事後,佢解答網民提問,表示老公今日同佢講去咗公司對面訂花,但五分鐘後老公又話叫咗朋友幫手訂花,令佢好驚喜,令佢都好想知究竟老公買咗幾多紮花畀佢。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!