網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月14日 星期三

廚師舊愛傳搭上梁芷珊 孫佳君:情人節快樂 __,梁芷珊,孫佳君,

Olivier同孫佳君分手後,有傳佢同梁芷珊展開新戀情!梁芷珊與羅傑承驚爆離婚,傳出梁芷珊現在還跟孫佳君舊愛法籍名廚OlivierElzer蜜運中,據 ...


Olivier同孫佳君分手後,有傳佢同梁芷珊展開新戀情!


梁芷珊與羅傑承驚爆離婚,傳出梁芷珊現在還跟孫佳君舊愛法籍名廚Olivier Elzer蜜運中,據說,二人是在朋友飯局中認識,男方更對梁芷珊一見傾心,認識不久即展開熱烈追求,剛失婚的梁芷珊在女兒鼓勵下,決定投入新戀情!

Olivier與孫佳君2014年相戀,拍拖一年多後,因文化差異問題,最終分手收場!對於舊愛如今覓得新歡,孫佳君亦大方送上祝福,並直言跟Olivier已經一段長時間沒聯絡,都是日從新聞中得知對方拍拖,並對梁芷珊離婚一事,感到婉惜!而對於Olivier跟梁芷珊現在有一個新開始,孫佳君則感到高興,並謂:「希望佢哋擁有愛同幸福,情人節快樂!」

能夠先後贏得孫佳君、梁芷珊芳心的名廚Olivier,今年38歲,曾在多間五星級酒店任總廚,還曾為兩間餐廳贏得米芝蓮殊榮,絕對是星級大廚!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!